dilluns, 7 de febrer del 2011

UNS BOTONS


M’encanten els botons!! Recordo , que quan era petita jugava amb una caixa plena de botons que la meva avia guardava de la roba que tirava. N’hi havien de tots colors i formes, d’os,  folrats de roba de colors, de fusta, metàl·lics,  etc. Un mon de botons!!

Jo continuo mirant-me els botons, i crec que una peça de roba amb uns bons botons millora molt.
Amb alguns botons antics de la meva avia, he fet aquesta agulla de pit. Porta dos botons grossos de roba i un de petit folrat amb una roba de molts colors. Els he enganxat i he afegit un llaç de vellut lila i un llaç de punta.
Em pregunto quina era la seva missió anterior , cordar una faldilla, un vestit, un abric...? No ho sabré mai , però ara , en aquesta agulla , els botons , després de molts anys , han tornat a veure la llum ........

2 comentaris:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Saps? A casa la meva també tenien una caixeta plena de botons que treien de la roba vella. De vegades penso que m'agradaria tenir-la. Eren com petits tresors.
M'agraden les teves composicions. Tens molta idea i gust.

ia ha dit...

Jo que soc una "aprofitadora" de botons, trobo que t'ha quedat genial.